عاشقانه

                                     من چشم به راه یک اتفاقم

نه شاکی ام و نه غر می زنم

فقط در سکوت خودم / منتـــــظرم…


به قول یه دوست :

تعویض یا تبدیل نمی خواهم / دلم ” تغـییر ” می خواهد !

تغییری که درونم را دگرگون کند

روشن کند

امیدوار کند

چیزی که ابدی باشد و برای یک بار هم که شده

بیشتر از ” یک لحظه ” دوام داشته باشد !


با خودم می گویم شاید ….

شاید هنوز وقتش نرسیده

کسی چه میداند

شاید هنوز راه رسیدن را پیدا نکرده

اما حسی به من
می گوید بالاخره پیدا می کند

و تا آن روز فقط از من یک چیز می خواهد …

باشد ای اتفاق ! …

گرچه کمی پیرتر شده ام

با اینکه دیگر مثل آنوقت ها عجیب نیستم

اما خیالت راحت باشد ، من

صبورم … .

 



نظرات شما عزیزان:

شعله
ساعت12:25---26 مرداد 1391
اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان



چراغ بیاور



و یك دریچه كه از آن



به ازدحام كوچه ی خوشبخت بنگرم

سلام مهربون.ممنونم که بهم سر زدی.مطالب وبلاگت زیبا و بامعنیست.موفق باشی گل یاس پر احساس


مصطفی
ساعت17:23---25 مرداد 1391
سلام دوست عزیز
ممنون که بهم سر زدی
شما هم وبتون عالیه
ما همه در مطالبی که استفاده میکنیم تا دیگران بخونم مسئولیم و باید مراقب باشیم چرا که شاید یه جمله از ما یک اندیشه ای راتکان بده یا به سمت مثبت یا به سمت مخالف
امیدوارم در این وبی که تازه شروع کردید موفق و سربلند باشی
باز هم به ما سر بزن


ali
ساعت9:42---23 مرداد 1391
سلام ب ما هم سری بزن منطزرتم
علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:,ساعت 9:28 توسط فرشید| |


Power By: LoxBlog.Com